Verenigingsnieuws

Op woensdag 9 oktober hielden wij voor dit jaar ons laatste officiële toernooi, n.l. het Herfsttoernooi. Er hadden zich 14 teams opgegeven. Precies het minimum aantal dat nodig is om een fatsoenlijk toernooi te houden. Er waren 3 teams van onze eigen vereniging aanwezig en ook drie teams vanuit Duitsland.

Door de afwezigheid van onze wedstrijdleidster Diny Ronner was het in het begin even puzzelen voor Jos Heitling , die als wedstrijdleider optrad, maar juist op tijd waren we er uit en kon het toernooi beginnen. Er was regen voorspelt maar tot de laatste wedstrijd bleef het droog maar de spelers van de laatste partij werden nog goed nat door de plensbui die viel.

Na afloop werden de prijzen uitgereikt en kreeg een ieder als extraatje een rookworst met een pen van onze vereniging, hetgeen hogelijk werd gewaardeerd.

Al met al een, ondanks de geringe deelname, een geslaagd toernooi waarop met plezier kan worden teruggekeken en wat ons als vereniging ook weer wat heeft geleerd met betrekking tot de organisatie.

De 1e prijs ging naar G. Vorgers en F. Morssink. De tweede prijs was voor R. Van Spanje en E. Koorman en de derde plaats was voor de heren Arends en Fennes.

Voor dit jaar zijn de officiële wedstrijden afgelopen maar wij organiseren voor onze eigen leden nog een toernooi op 6 november a.s. woensdagmiddag aanvang 13.30 uur het z.g.n. “Blaadjestoernooi” en op 21 december zaterdag, ons Kersttoernooi met na afloop de kerstmaaltijd. Noteer deze gegevens alvast in Uw agenda.