Verenigingsnieuws

Op 5 juni jl hebben Jan en Grietje Olijve het jeu de boules toernooi in Coevorden gewonnen! Van harte gefeliciteerd met deze overwinning.

ALBERT MEIJER SPORTDAG

Afgelopen dinsdag werd de Albert Meijer sportdag weergehouden. Een zestal scholen beoefenen die dag verschillende sporten. Ook wij als Jeu de Boules vereniging doen hier aan mee. Wij hebben vanaf 09.30 uur een zestal groepen van gemiddeld 35 kinderen ontvangen en hen de eerste beginselen van het Jeu de Boulespel proberen bij te brengen.

Albert Meijer kwam zelf ook nog een kijkje nemen op onze banen. Foto’s van hem en andere foto’s kunt u vinden onder het kopje Foto’s.

Over het algemeen waren de kinderen heel enthousiast over het spel anderen gingen denk ik liever voetballen. In ieder geval stond onze vereniging met een 10 tal leden paraat om deze dag tot een succes te maken en dat werd het ook. Zowel onze begeleiders als de schoolleiders en de kinderen vonden het geweldig om een keer bij ons te spelen. Ook onze locatie werd geprezen en velen wisten niet dat er een boulesbaan/vereniging was.  Onze vereniging is denk ik ook de enige vereniging die de kinderen drinken en koekje aanboden nadat ze bij ons gespeeld hadden en dat werd zeer gewaardeerd. Na afloop hebben we als begeleiders met elkaar op de goede afloop nog gezamenlijk een drankje genuttigd. Al met al een heel geslaagde dag. Onze kantinebeheerders hadden weer hun uiterste best gedaan om de inwendige mens te versterken en dat is hun weer geweldig goed gelukt. Bedankt daarvoor en ook onze begeleiders heel hartelijk bedankt voor jullie inzet en we hopen dat we als bestuur het volgend jaar weer op jullie mogen reke

WINNAARS 2E PERIODE DINSDAGMIDDAG COMPETITIE

Tevens werden vanmiddag de winnaars van de 2e  dinsdagmiddag competitie in het zonnetje gezet. Bij de mannen was dit Jan van Lutterveld en bij de dames Grietje Olijve. Jammer was dat Grietje niet aanwezig was, maar haar prijsje hebben we bewaard en zal een andere keer aan haar worden uitgereikt.