Kantine/speelveld verhuur

De kantine, eventueel met speelveld, is te huur voor leden en niet-leden als die niet voor verenigingsdoeleinden wordt gebruikt. Voor leden geldt: Het huren is gratis mits koffie en andere consumpties afgenomen worden volgens het tarief van de prijslijst in de kantine (Wel wordt een waarborgsom van € 25,- gevraagd i.v.m. het schoon achterlaten van de kantine en het veld). Wordt er gezorgd voor eigen consumpties, dan wordt er een huurprijs in rekening gebracht van €50,- per dag of dagdeel en een waarborgsom van € 25,- voor het ordelijk achterlaten van kantine en speelveld. Huur/gebruiken van de accomodatie moet opgegeven en geverifieerd worden bij het bestuur (zie voor telefoon en e-mail adressen deze website onder het kopje Bestuur).

Wil men alleen komen boulen buiten de normale speeltijden om, dan is dat voor leden alleen mogelijk als de kantine niet verhuurd is. Men kan geen gebruik maken van de kantine. Het speelveld dient in goede staat (aangeharkt) achtergelaten te worden.

Voor niet-leden geldt: De huur van de kantine en/of het terrein bedraagt € 50,- en € 25,- borgsom per dag of dagdeel. Consumpties moeten afgenomen worden volgens de prijslijst in de kantine. Voor de bediening wordt € 10,- per uur per bediende met een minimum van € 25,- in rekening gebracht, tenzij anders overeengekomen wordt. Aanvragen te richten tot het bestuur (zie adressen op deze website onder Bestuur).